4 Şubat 2013 Pazartesi

  

Angiluni Adlı Medol İle Yapılan Röpörtaj  (stardollbedavalari.blogspot.com'dan alıntıdır.)


1- Stardoll da iyi bir medole sahipsin bu seviyeye gelene kadar neler yaptın?
Aslında bu oyunda her zman kendim olma çalıştım ve gerçek hayattaki tarzımı buraya yansıttım
2- Stardollda hedefin nedir?
Stardollda hedefim en yüksek levele ulaşmak diye bilirim.Şuan Hedefim 69 level saçı çok sevdigim bi saçtır.
3- Biraz stardoll dışındaki kendinden bahseder misin?
Adım Eda 16 yaşındayım 7 şubat yani perşembe günü 17 yaşıma giricem .Antepliyim. Fakat Antalyada yaşıyorum .Esmerim.Siyah kalcama kadar uzun saçlarım var =) Genelde spor takılmayı severim.
4- Tasarımlar şuan çok ilgi görüyor sen bu konuda neler yapıyorsun?
Ewet Çok başarılı türk tasarımcılarımız var gerçekten çok begeniyorum .Ben oyunda saç tasarımı yapamıyorum beceremiyorum ama Reel de kendi saçlarımla çok ugraşırım.
5- Stardollda ne gibi değişikler olmalı sence eksik yönleri neler?
Bence sc-sd çevirme tekrar yapılmalı kaldırılması kötü oldu isyanımm var :D Bide fake hesapların kapatıllmalı bnce .
6- Stardol da vaktini nasıl geçiriyorsun?
Tüm günüm burda geçiyo diyebilirm . Arkadşlarımla ,ablalarımla sohbet yaparak ve Kombin yaparak alışveriş yaparak geçiyor.
7- Stardollda birincilikelrin var bunlar senn için en ifade ediyor?
Ewt 3 Kupam var .Podyum birinciligi,Ncg Ve Cg Stardol aleminin bu kuparı bana layık gördükleri için mutluyum.bi başarı elde etmek çok güzel herkesin hiisetmesio sevinci yaşamasını diliyorum.
8- Düzenli takip ettiğin şeyler var mı? dergi ,tv programı vs.
Ewet var Magazin izlemeyi seviyorum.Show Klübü kaçırmadan izliyorum
angiluni ye bu sohbeti kabul ettiği için teşekkürler angilunin yani edanın suitine gitmek için BURAYA tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder