4 Şubat 2013 Pazartesi


1-Merhaba öncelikle seni tanımayan yok ama sen yinede biraz kendinden bahseder misin ?
ben 5 yıldır bu oyunu sıkılmadan oynayan biriyim.23 yaşındayım ve daha nice yıllar geçirmek istiyorum burda.üniversite öğrencisiyim ve 7-8 ay sonra iş hayatına atılıcam.hem stardoll hayatımda hem de gerçek hayatımda başarılı ve çalışkan olduğumu düşünüyorum.
2-Şuan stardoll da en iyilerdensin bunu tescillendirdinde zaten derecelerin var kısacası harika bir medolsün bu sana ne hissttiriyor?
.her zaman daha iyisini isterim ben.gerçekte de bu böyle.siz sadece oyundaki halime şahitsiniz.disiplinli ve düzenli ve ilgili olmak beni başarıya götürüyor sanırım
3-Şuan stardollu tercih etme nedenin nedir?
bu oyun benim küçük dünyam.bu yüzden burdayım
4-Stardollda yapmak istediğin veya amaçladığın bir şey kaldı mı?
amaçladığım bir şey kalmadı.henüz kazanamadığım yarışmalar var ama üzerinde çok durmuyorum.en önemlilerini kazandım diye düşünüyorum
5-Sen herkesin ilham aldığı kişisin ama sen kimlerden ilham alıyorsun bu stardoll da bir kişide olabilir veya gerçek hayattan da olbilir ?
ben örnek almayı sevmiyorum doğru yolu kendim tecrübe ederek bulmalıyım.stardollda ben benim başkasını yansıtmıyorum.başkaları beni yansıtıyor ama onlara burdan da sesleneyim o zaman siz kendiniz olamazsınız.lütfen herkes özgün olsun tarzımızı kendimiz yaratalım
6-Stardollda seni seven tarzını beğenen medollere ne önerirsin ?
beni seven olduğu kadar kıskanan da var herkesin sevdiğini düşünmüyorum çünkü çok göz önündeyim.ama olacak o kadar. kendinizi her zaman geliştirin ,özgün olun işte o zaman farkedilirsin
7-Stardolla ilk başladığın yani üye olduğun günü hatırlıyor musun bu derece ilerleyeceğini tahmin etmiş miydin?
ben üye olduğumda niyetim ünlü olmak değildi.tesadüfen bu noktada değilim.emeğim sayesinde oldu .beni destekleyen beğenen herkese sonsuz teşekkürler.
8-Şuanda gerçek hayatında ne yapıyorsun, modayla gerçek hayatta da ilgileniyor musun ve bunu meslek olarak düşünür musun?
üniversitedeki bölümümün Modayla ilgisi yok ama ben dış görünüşüme önem veriyorum modayı takip ediyorum. Eğer beğeniyorsam kendimde uyguluyorum
9-Callie ile konuştun mu diye merak edenler olabilir ve stardoll da sana verilen görevi biraz açıklarsan üyeler bilgilenmiş olacak
callie ile özel bir konuşmam olmadı.sorularımı yardım bölümünden soruyorum her üye gibi.bugüne kadar uyarı almadım oyunda neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilirim.stardoll için hizmetletim ve ortaya koyduğum şeyler var.25bin kişilik bir sayfam ve her gün tıklanma oranı yüksek bir bloğum var.mert ile idare ediyoruz birbirimizi çok iyi tanıyoruz.bu hizmetlerimizden dolayı stardoll bizim gibi üyeler için bir ekip kurdu.stardollun Türkiye’de daha güvenli oynanması için çalışıyoruz.
10-Calile nin sana verdiği görevden hiç karşılık alıyor musun yani sd falan geliyor mu sana ?
bu görevden hiçbir karşılık almıyoruz.buna ihtiyacımız da yok.aksine günde yüzlerce sd harcıyorum.stardoll style sayfamızı idare etmek kolay olmuyor.13 yöneticim var onların da desteğiyle binlerce kişi iyi vakit geçiriyor sayfamızda..stardollu bizim sayemizde sevdiğini söylüyor insanlar.
11- Ailen bu durumdan haberdardır herhalde yani oyun da olsa başarını nasıl karşılıyorlar ?
evet haberdarlar :) ama bu bir oyun sonuçta.gerçek hayatıma bir katkısı yok
12-Son olarak stardoll bedavaları face sayfası üyelerine ve sitemi ziyaret edenlere kısacası bu röportajı okuyanlara ne söylemek istersin?
çok iyi bir sayfanız var.paylaşımlarını takip ettiğim tek sayfasınız.bu işi doğru ve güzel yapıyorsunuz.özgünsünüz.umarım hep böyle devam edersiniz bu güzel sayfa ve blogda yer alacağım için çok heyecanlıyım.çok teşekkürler bu keyifli sohbet için
Asıl ben çok teşekkür ederim bana vakit ayırdığın ve suitinde misafir ettiğin için.Sana bol ödüllü bir stardoll yılı daha diliyorum …

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder